Saturday, 21 November 2009

Baby you can drive my car...

Eigentlich habe ich Euch schon lange nichts mehr vom Schönsten aller Kinder gezeigt :-)

Actually I haven't shown you much of the most beautiful of all children recently :-)

In ein paar Tagen wird er 16 Monate alt. Mit jedem Tag wird er unglaublicher. Unglaublich süss, unglaublich hinreissend, unglaublich clever, unglaublich toll - aber auch unglaublich zornig...

In a few days he's going to be 16 months. With every day he gets more incredible. Incredibly cute, incredibly ravishing, incredibly clever, incredibly great - but also incredibly short tempered...


Und hier seine neueste Liebe - ein grosszügiges Erbstück einer entfernten Bekannten

And here his new found love - a generous hand-me-down of a distant aquaintance

7 comments:

Barbara said...

jetzt war ich schon länger nicht auf deiner seite und ich muß sagen raymond ist ja groß geworden :-) und die haare- so lieb!
lg barbara

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bathina said...

Der kleine Racker wird immer größer und größer und wahrscheinlich auch ein bissl frecher (?)

Es macht Spaß, ihn beim Autofahren zuzusehen - und wie er dabei lacht
:-)

GLG Dani

Niki {A*Lovely*Lifestyle} said...

they grow up way too fast don't they?!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...