Thursday 16 July 2009

Watcha Wearing Wednesday II

Wieder einen Tag zu spät, diesmal aber nicht, weil ich vergessen habe, sondern weil mein Internet derzeit spinnt. Funktioniert meistens ab 22:30 nicht mehr. Ich glaub ich hab nen Virus, nen Virus gegen den Muttermilch nicht hilft! :-))

Again a day late but this time not because I forgot but my internet is going crazy at the moment, On most days it stops working around half past ten. I think I got a virus, a virus breastmilk won't help with! :-)))


Gestern hatte ich mein lila Kleid, schwarze Leggins, gemütliche lila Schuhe und mein allerliebstes Lieblings-Halstuch mit Sternen drauf an!

Yesterday I wore my purple dress, black leggins, comfy purple shoes, and my most favourite scarf with stars on it!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...